Dan površnosti

Uobičajen

Danas neću ići na www.google.com, nervira me njihov doodle. Ne, ne, doodle je simpatičan, lep, i ideja je slatka. Problem je što me podseća koliko smo mi ljudi površni, konzumentski nastrojeni, i koliko nas je lako zavesti.

Površni smo jer ne razumemo šta je ljubav. Mislimo da su to leptirići u stomaku i da ljubav treba da te tresne. Ne shvatamo da je ona nešto mnogo dublje, nešto što se gradi na poverenju, uzajamnom razumevanju i prihvatanju. Ne shvatamo da zahteva mnogo ulagnja energije i vremena.

Konzumentski nastrojeni, jer ćemo na današnji dan dati i poslednji dinar da kupimo neku sitnicu bez upotrebne i sentimentalne vrednosti. Poklanjajući tu sitnicu mi mislimo da poklanjamo ljubav, a ustvari jedino što činimo je da trošimo novac i resurse.

Zaveli su nas kroz filmove, reklame, medije. Dâli, odnosno prepustili, smo se lako, teško ćemo se otrgnuti.

I kao što reče Paulo Koeljo, Ako nemate nekog da vam kaže: “Srećan Dan zaljubljenih”, ne brinite. Stvarni život se ne dešava u Diznilednu.

Ja ću danas piti vino! Meni je ova tradicija ipak nekako bliža.

Jedno reagovanje »

  1. I kada se kaže „ljubav“ uvek se misli na muško/žensku ljubav (ok, ima i ona druga), a gde su deca, roditelji, rodbina, prijatelji… i priroda i grožđe i vino… živeli! 🙂

  2. Eeee,
    poslao sam ti link gde ćeš videti…
    Molim te, obrisi gornji komentar, odnosno link, jer se kod mene na postu čekiralo da mi se sviđa sopstveni članak.
    Još se ne snalazim u ovome…
    HVALA !

Postavi komentar